Wednesday, November 11, 2009

Apa cerita.....???


Amboi lama rasanya aku tak bercerita di laman ini. Apa khabar teman-teman blogger semua. Baru-baru ni banyak sangat projek, lepas ni pun ada lagi, tapi tak apa aku akan terus bercerita dan terus berceloteh di sini.
Hubungan dengan INdonesia nampaknya ada hasil positif, baguslah. Terus terang sebagai warganegara, aku amat tersinggung dan amat kecewa.
Politik, aku lebih kepada berdiam, bukannya apa. Aku percaya pemimpin kini mampu menangani setiap kemelut.
Oh ya, kepada blogger yang bertanya pada aku pasal resipi, jangan bimbang, aku akan terus memasukkannya di dalam ruangan ini dari masa kesemasa. Banyak resipi yang menunggu giliran, dan akan keluar beserta gambar sekali. Dan aku bercadang akan menyiarkan gambar-gambar plate setting, agar dapat di jadikan panduan kepada suri rumah yang meminati food decoration.

No comments: